Hmm...

första inlägget here it is! Fast jag måste medge att jag blev lite besviken över den här bloggen..! Trodde man skulle kunna göra mkt mer med utseendet, fast det kanske är jag som inte lärt mig allt än.. Har nämligen en annan blogg som är det är mycket lättare att ändra färger och menyer på! :(
Anyways, ska försöka kolla på dhw avsnitter som gick igår som jag missade (orkar inte skriva hur det gick till+ att jag är fortfarande för förbannad för att kunna skriva om det).
Var på ett skit svettigt pass igår som syrran tvingade med mej på *pjhu!* Men fan va härligt det är efteråt! Något som inte är lika härligt är min hals som efter ungf. en månad fortfarande krånglar fram och tillbaka. Är hursomhelst skit stolt över att man äntligen kommit igång att träna! Plus att jag och Camilla, som jag tränar med, är på ungefär samma nivå fysiskt (och psykiskt). Så skönt att träna med henne för vi båda tycker det är helt okej att köpa en chokladbit eller en glass ("vi tränar ju faktiskt") eller smita från ett pass när det blir för jobbigt:P Nej! nu låter det som vi är skit lata och lönnfeta som bara tror vi är duktiga! Typ äter chips medans man lyfter hantlar, men vi är skit duktiga och flåsar och svettas faktiskt i gymmet! Visst fan, vi kanske skulle träna imorrn?! Skriver mer en annan gång, nu blev det jobbigt att skriva!

Smell you later!

Kommentarer
Postat av: camilla

hahaha! vi är ju asduktiga ju ;)..
Asså man kan ändra massor, man skriver om massa nuffror i stilmallen. Ganska avancerat och det tar ett tag innan man fattar. Jag har lyckats lära mig lite ;D, jag kan visa dig sen ;)
Träning morn va?

2008-04-23 @ 20:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0