Dagarna går föör fort! :(

Har glömt bort att skriva av mig de senaste dagarna! Men det har inte hänt allt för mycket. Just chillin'. Men jag tror inte jag nämnt att jag var ut och åkte racerbåt på... torsdagen? nej tisdagen var det! Riktigt super kul o härligt och coolt:D Fan vad veckan har gått fort! För fort! Vill inte tänka tanken på att börja jobba igen! Fy fan! :(
Men ikväll ska vi ha kul iallafall! Dricka bort alla tankar om jobb! Sussi+alexis och jag ska ut. Vi har inte bestämt vart, men utgång blir det! Sussi skulle nog komma hit först så vi kan förfesta lite. Vi bestämde (skämtsamt) förra veckan att vi fan måste ligga snart, få oss ett skjut (ja, inte med varann). Baksidan med att vara singel är att det blir en del solon if you know what i mean Så ikväll har jag radarn på! Ungkarlar in uppsala, watch out! Nej nu blir det grillad kyckling framför tv:n
FACK! Kom precis på att jag ska lämna blod på måndag! Inget ligga för min del! :(

Kommentarer
Postat av: camilla

haha ha. du kan väl släpa hem nån och fråga om han kan vänta tills på måndag? xD..

2008-08-03 @ 14:52:35
URL: http://metmaskis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0