Sömnbrist

Det måste vara ett skämt, halv åtta vaknade jag imorse av att snickarna sätter igång med den där jävla borren eller vad fan det är igen(dem stamrenoverar huset jag bor i) Jag funderade en stund på att gå över till syrran och somna om där alternativt ta bussen ut till mamma och ola i rasbo och gå och lägga mig. Men jag insåg att det inte var värt det och slog på tv:n istället. Jag försökte med öronproppar vid nio rasten (kan deras borr schema utantill) men jag var alldeles för förbannad för att kunna somna om. Måste verkligen ta en powernap snart för imorgon blir det köa till facking reagge festivalen (vill inte gå, hatar reagge, men följer bara med för att en gammal kompis ska slippa gå själv) på lördagen hoppas jag kunna smita iväg för att följa med på eldfestivalen i österby, tycker det låter kul. Min plan är att hitta ett schysst gäng vi kan infiltrera oss med och sedan överge min (förhoppningsvis något berusade och därmed överseende) kompis.
             Förresten så har jag bokat in handledarkurs för mig och mamma, nu är det dax att ta det där jävla körkortet! Men jag är ju så dålig på att ta tag i saker. Jag har bestämt mig för att det är dags att ändra på den saken;
Blodgivare [X]
Tatuering [ \ ]
Handledarkurs + synundersökning [ \ ]
Körkort [   ]
Snacka lån på banken [   ]
USA resa [   ]

Kommentarer
Postat av: Katta

Ska bara berömma den vacka utsmyckningen av bloggen! Det var väl värt allt "pill" under dagen?!

2008-08-06 @ 22:00:33
Postat av: sanna

haha vi hade ju as kul o vi ska gå nästa år oxå du är bäst

2008-08-10 @ 14:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0