Sviiisscchhhh...!

Den här veckan har verkligen gått fort! (Tacka fan för det) Gud så skönt det ska bli med helg; jag och syrran ska till pappa i nya lägenheten och bara slöa, åker imorgon. Skulle kanske gått på kräftskiva med Jimmie, men det blir fler chanser! Har inte träffat pappa på evigheter så det blir kul.
        Nästa vecka ska jag änligen få börja övningsköra (fan måste fixa synundersökning oxå) riktigt skönt att äntligen sätta igång, nu är det dags! Kom att tänka på idag att det fan inte är långt kvar tills man fyller år! :S Har verkligen inte planerat att göra något speciellt. Skulle vara kul att ha jordens fest, men känns som att något sådan är dömt till att misslyckas! Men får se, nått blir det väl. Har ju inget kompisgäng kvar så det är tråkigt:( Nu har man bara spridda skurar med kompisar, saknar att ha ett riktigt gäng.
       Längtar tills 25:e september, vissa kanske förstår varför:)
Nej nu ska jag läsa min bok(män som hatar kvinnor) den har precis blivit jäkligt spännande! Borsta tänderna, läsa lite och sen sova. När jag vaknar är det fredag Woohooo! eller jag menar ieeew som camillas flanders hade sagt ;D


Kommentarer
Postat av: camilla

hahahahaha xD

2008-08-21 @ 22:14:07
URL: http://metmaskis.blogg.se/
Postat av: camilla

Madde, det är ju min fest som kommer bli jordens fest ;D. Synd att du missar den :'(

2008-08-21 @ 22:16:13
URL: http://metmaskis.blogg.se/
Postat av: camilla

okej :). Jag hoppas verkligen att du kan komma. Det skulle bli så kul! :)

2008-08-22 @ 14:40:54
URL: http://metmaskis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0