DHW dagen

Jag tror jag fått en sjukdom som gör att man är sömnig hela tiden.. Märkligt nog tror Ingrid också att hon är i besittning av denna mystiska åkomma.
Jag tror hon och jag är som E.T. och den där ungen. Bevis 1: vår gemensamma sömninghet. bevis 2: idag när vi pratade i telefonen så kom jag att tänka på att jag måste till blodgivningen just i detta ögonblick säger Ingrid i andra änden "just det, jag har signed up för blodgiving!"  telepati!

Läste nyss på Sussis blogg att hon bocked ticket hem igen.. Weeii! är min första tanke! Det är tråkigt att hon inte trivdes i colombia, men det är ju ingen idé att hänga kvar där om det inte känns bra.. Men good för mig som får hem min själsfrände igen.
Hon älskade miami iallafall.. det ante mig! Skulle inte ha något emot att hänga där nere i solen ett tag.
Appropå solen så har ju Millut klivit iland i Svärje igen.. welcome home buddie!

Nu måste jag ta lite käk innan desperate börjar.

Kommentarer
Postat av: snusan

jag bokar dig ihelgen kvinna! da ska vi ut o gora stan!

puss

2008-12-10 @ 02:53:46
URL: http://famousgrouse.blogg.se/
Postat av: Camilla

ja tänk de har jag ;D dä suger att vara tillbaka i skit Svärje. I alla fall den här deppiga årstiden :[

och fucking dryga jobb helvete..

Men på fredag blire fest! jag har inte träffat dig på skitlänge :O

2008-12-10 @ 21:23:57
URL: http://metmaskis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0