Ögongodis

5 6 karlar som får,  iallafall mig, att dregla!




AMI JAMES




Han är rakad, full av tatueringar, stenhård attityd, say no more!


EDWARD NORTON



Efter "fight club" blev jag fast, både i filmen och Edward. American history x gör honom inte mindre attraktiv, vi ser samma mönster, rakad, muskler, tatueringar, en riktig hårdig. Dock lite radikala åsikter men -hey, no one is perfect!

HAYDEN CHRISTENSEN




Den här karln var det svårt att få tag på snygga bilder på! Jag och Johanna var och såg "jumper". Karln är ett skänk från ovan för oss kvinnor (och en del män kan tänkas). Colan rann som rännilar längst våra kinder då vi inte kunde hålla hakorna stängda.


ROBERT PATTISON



Han var med i Harry potter men det var ingen jag la på minnet. Men så var jag och Sandra och såg "twilight" OH MY GOD! vampyr is my type! Han skiljer sig lite från min vanliga typ, tycker han är ful/snygg men hallelulia vad het han är i filmen! Sandra berättade att det kommer hela fem filmer och vi bokade in att dom skulle vi se! oh yes!

SWEENEY TODD (JOHNNY DEPP)



Hans hår står åt alla håll och kanter, mörka ringar under ögonen, härjad blick, blek som ett lakan, ser allmänt ovårdad ut. Han galen och blodet sprutar då folk till höger och vänster faller offer för barberaren och hans kniv. Han sjunger. Han ska hämnas sin fru och dotter. Han är het. Så het.


WENTWORTH MILLER



Tänkte först inte ta med honom, han är ju en given kandidat enligt min mätstock. Men tycker han verkar vara för mesig för att platsa in i den kategorian han borde höra till.
Men whatta heck, killen har en dirty blick, tatueringar (dock inte på riktigt), rakad och en het kropp. Vore helgerån att inte ha med honom på listan. Han snuddar vid namnet, enligt mig, ideal mannen. Får jag höra honom svära skulle han stiga snabbt på listan.


Kommentarer
Postat av: camilla

hahaah! jag trodde han va den enda som lyckas med nåt sånt xD. soulmate? :P.. i see your point ;).

2008-12-17 @ 19:15:48
URL: http://metmaskis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0