lägenhets innehavare

WHOOOOOOOHOOOOO *bakåtvolter*
äntligen! jag vet inte vad jag ska säga för att uttrycka min glädje och lättnad, men jag har äntligen fått tag i en lägenhet! Andra hand, såklart, skrev kontrakt och fick nykel igår (bara som garanti) och jag får flytta in 1a januari! Så jävla lycklig! Speciellt eftersom jag så gott som kommer kunna göra som jag vill med väggarna. Så jag måste få det klart innan jag kan flytta in, men det ska väl inte ta så lång tid. Jimmie är dessutom skyldig mig hjälp eftersom jag hjälpt honom:)
Allt jag tänker på nu är vilken färg jag vill ha i vardagsrum och kök.. ååh vill bara sätta igång NU!

Förresten har jag blivit brunett igen *yeeiii* så skönt, var verkligen trött på den livlösa blonda *ryser* kändes bara så white-trash. Trivs bättre som brunett, speciellt på vintern. Blont är finare till sommaren. Och brunett goes better med mina ansiktstoner tror jag, efter som det är min natural color.

Kommentarer
Postat av: Camilla

WOHOOOOO!!! Grattis bruttan! Fan va glad jag är för din skull :). kram!

2008-12-07 @ 19:50:54
URL: http://metmaskis.blogg.se/
Postat av: sussi

Grattis kara van!!!!



Ar otroligt glad for din skull, som jag vet att du langtat efter detta.



Befinner mig fooor langt bort fran dig, saknar dig mitt hjarta.



Pusss

2008-12-09 @ 03:41:02
URL: http://famousgrouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0