Onsdag (xakt två veckor kvar till julafton!!)










Hade min vanliga flumdag med Charlotte idag.. Skej!


Sandra ringde och undrade om jag var sugen på att hitta på något, det hade jag. Så jag gick ner på stan, kom dit innan Sandra så jag lullade runt. Till min förvåning var banken öppen (mån-freda 10.00-18.00!) så jag kunde glatt ta ut pengar(mitt kort har ju av-ingen-anledning-alls slutat funka). Möter upp Sandra och vi bestämmer oss för att gå på bio. En halvtimme står vi och velar mellan patrik 1,5 och twilight. Efter att rådfrågat med killen i kassan blir det twilight. Står och velar över vilket godis vi ska ha ytterligare en halvtimme.
Den var faktiskt skit bra. Vampyrfilm. Lite överdriven, men det gjorde inget. Man gillade den ändå, kanske var bra att man inte hade så mycket förväntningar. Sandra och jag blev kära i killen i filmen. Egentligen är han ful/snygg men han var bara så het i filmen(!!) Vi har kommit på att det är något otroligt hett över skumma/psykopater/mördare/mystiska män på vita duken. Bad guyes helt enkelt. Man faller pladask. Den här killen; "jag känner ett starkt behov av att skydda dej(räddar henne från våldtäcksmän) i should have ripped their heads off/ jag har aldrig velat dricka någons blod så mycket som ditt" Sandra och jag rycker i varandras jackor "protect meee!!/driick miiiiitt blooood!"

Mitt nya bankkort kom idag(oväntat snabbt) den är les bild ni ser..YEEEIIIII sooooee cuuuteee!!! <3 oh yes, i did it myself.

Julfest på fredag; oxå yeeii!

Kommentarer
Postat av: Camilla

nej vilket coolt kort! Det är verkligen du!

2008-12-11 @ 19:29:20
URL: http://metmaskis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0