Chicken á la king

Steker lite kyckling medans jag sitter här och skriver. Ska bli kyckling med bönsallad för att vara exakt. Är helt värdelös på att laga mat ibland (tro mej jag kan vara en mästare i le kitchen) men när jag egentligen inte orkar jaga mat men är tvungen så skiter jag bara i hur det blir. Orkar fan inte stå och hålla vakt vid stekpannan hela tiden. Oops! kycklingen hade visst bränt fast lite.. Därför är det skönt med mat man kan göra i ugn. Man kan ligga o kolla på tv i 20 min medans maten lagar sig själv. Jag vill bara understryka att jag kan om jag vill, men nu vill jag inte.. Tråkigt att bara laga mat till sig själv också. Dessutom så har jag bara en kokvrå och det är inte så jävla kul att laga mat när man inte har ngt utrymme att göra det på. Och i det här lilla ettan blir det stekos i hela lägenheten, man luktar kebabgrill när man går ut sen känns det som. Oj, måste kolla kycklingen igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0