Dirrty Laundry

Hade sådan tur idag när jag tvättade. Tycker tiden aldrig räcker till på slutet när tvätten ska torka. Jag hade hängt in det mesta i torkrummet och var tog stressad att ta ner allt, även fast det inte var torrt,  för jag visste att det var en annan som skulle ha tvättstugan direkt efter mig. Så går jag ut och kollar på tavlan, då hade den som skulle tvättat plockat bort pluppen, så överlyckligt sätter jag dit mitt nummer istället och går och hänger upp den fuktiga tvätten igen.
Känner mig riktigt husmorlig idag, för medans jag tvättade bakade jag en morotskaka i svängarna. Visst, jag försöker hålla igen men morotskaka, damn it, det är verkligen min svaghet!
Men syrran och jag ska ta en jogging runda sen, så det kompenserar lite, känns nog lite bättre efter turen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0