En dag kvar!

Kan inte fatta att det bara är en dag kvar och sen härliga, underbara, efterlängtade semestern!! Fy fan va najs! Imorgon blir det supa in semstern med tjejerna!
Min lön ska bara gå åt till att ha kul.. eller ja, hyra, räkningar, mat och SEN bara kul! Men nu ska jag (försöka) att inte impulsköpa massa kläder.. eller nja nått får jag köpa, men det mesta ska fan bara gå åt till att roa mej kungligt! (som en fattig kung)
Så typiskt att det ska regna när jag och syrran ska ut och springa! Jag var verkligen taggad men nu blev jag fan deppig av vädret! Fast lite kul är det att det regnar, för igår när Sandra och jag satt i slottsbacken så pekade sandra på ett moln och sa att det såg ut som en morot, bredvid "moroten" var det lite smetiga moln och då sa jag att det tyder på att det ska bli nederbörd imorgon! Så här har ni vädersierskan!
Usch.. sluta regna nu, jag vill jogga!

Kommentarer
Postat av: camilla

ja fyfan! :/.. men de tror jag inte :P, då hade du märkt nåt tror jag xD

2008-07-17 @ 18:16:33
URL: http://metmaskis.blogg.se/
Postat av: camilla

Men!! duktig tjej! :P.. fan, du får inte banga våran träning imorn ;)

2008-07-17 @ 18:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0