Fit for fight!

Ska verkligen försöka bli lite sundare nu, på allvar! Hittar alltid på ursäkter till att vara lite onyttig "bara för den här gången". Men no more! Jag ska bli hälsan personifierad! Jag ger mig inte förens jag har 10% kroppsfett och 90% muskler! (eller nja kanske inte så extremt, vill ju inte se ut som en belgian blue) Men jag vill fan se riktigt fit ut! Slimad och lagom med muskler!
Jag tror jag äntligen fått motivationen, eller jag har snarare äntligen insett att jag verkligen vill det! Förut har jag inte brytt mig så mycket men nu jävlar! Jag vill bli en riktig hurtbulle! Hello bönor och rödbetor good bye donken och chocklad! (iallafall den under 70%) Im in the zoone!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0