Flåås

Samma visa i morse, morgonpromenad. Den här gången gick jag och syrran. Över en timme! Det var jävligt drygt, men på slutet spurtade jag som fan! Syrran hängde nästan inte med:) Vet inte vart farten kom ifrån eftersom jag gått 5 meter bakom henne så gott som hela rundan. Sen käkade vi frukost hos henne, riktigt gott med färsk frukt och blåbärs té. Så lånade jag hennes strykjärn och gick hem! Så nu ska jag försöka få arlset ur vagnen och åka till ikea och köpa de där jävla galgarna så jag kan få lite ordning här hemma! Gick nyss ner på stan helt i onödan för att köpa galgar på cleas ohlsson endast för att få höra att dem var slut! Så nu blir det fan bussen, har gått tillräckligt idag!

Kommentarer
Postat av: camilla

Bra madde! :D.. heheh, jag kom på en taskig grej som jag gjorde igår xD.. Jag lurade med syrran ut å springa lite (hon har världens jävla överskottsenergi och pratar så in i helvete ibland, så jag pallade inte med henne xD)

Jag körde slut på henne helt(!..), det slog mig när hon stod i ett hörn och grät och inte kunde andas att hon faktiskt har astma :S :S. fyfan va elak jag känner mig :$

2008-07-22 @ 22:07:19
URL: http://metmaskis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0