I <3 riskakor

Sitter och knaprar på min riskakor. Ett tag var jag påväg att springa ner till affärn och köpa godis men jag betsämde mig för att inte göra det. Mina nya visdoms ord: "Det som inte finns kan jag inte äta" wich means att det jag inte köper hem kan jag inte smaska i mig. Måste verkligen bli av med mitt socker-sug. Men jag är på rätt väg iallafall. Funderar på att ta bilder vecka för vecka lr nått för att se skillnaden steg för steg. Det är beach -09 som gäller för mig! Mitt mål är att vara fit sommaren 09! Och jag ska uppnå det! Den här gången är inte som alla andra. Den här gången vill jag verkligen! På riktigt. Jag känner att jag har disiplin på mig själv den här gången! Om jag inte är nöjd med min kropp nu, när ska jag då bli det? Inte om 40 år när allt bara hänger iallafall! Så nu har jag bestämt mig på allvar; mitt mål är att vara nöjd med min kropp, den ska vara i det skick den borde vara. Våra kroppar är inte gjorda för att ligga i en soffa och kolla på tv hela dagen eller ta bilen till jobbet och sitta still i 8 timmar!
My body is my temple. Jag ska behandla min kropp som den förtjänar att bli behandlad! Inget gift i form av godis, vittbröd etc. (okej -jag dricker och snusar.. men vattaheck, en sak i taget) Jag ska vara i topp trimm! Och nu när jag skrivit det i bloggen så alla kan se det, måste jag helt enkelt hålla det.

Kommentarer
Postat av: Kitty

riskakor är bäst :P :D

Kika gärna in vår blogg :)

2008-07-20 @ 22:04:25
URL: http://iwonderyouwonder.blogg.se/
Postat av: camilla

haha en andra chans ;P.. Jag va och tränade idag ;).. Jag tänkte träna på onsdag med, vill du joina? :)

2008-07-21 @ 18:59:47
Postat av: camilla

Men shit! jävla tjej å va duktig! :D. Nu är jag stolt ;)

2008-07-21 @ 19:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0