Marriage is just leagal prostitution

Såg ett program om trafficing för ett tag sedan på SVT. Programet var filmat med en skakig kamera av privatpersoner, en dokumentär resa till platsen gud glömde i asien. Stället dem åkte till levde tydligen på prostution. Överallt såg man feta gubbar med en liten asiat på armen, ibland två. De följde bla. en man som var från england som hade bosatt sig där. Hans inställning var att det var såhär man skulle leva livet, det var underbart, genialt enligt honom, ja, han tyckte han gjorde både flickorna och sej själv en tjänst varje gång han köpte sex. Inte ett dugg konstigt. Han tar sig även friheten att bajsa ut orden "marriage is just leagal prostitution" ur munnen. Han såg inte skillnaden på det han gjorde och det gifta par gör varje dag. Sex för pengar. Jag kan inte ens formulera fram en ordentlig mening som uttrycker exakt vad jag tycker om den åsikten. Det där är bara något någon en gång sagt högt och alla torskar har börjat använda det som ett försvars argument eftersom de tycker det låter så jvla intelligent. Jag ville bara spotta honom i ansiktet -så tycker jag om hans sätt att leva och uttrycka sig. För det första; när började äktenskap enbart handla om sex och pengar? För den nyheten har jag faan missat isådant fall. Och i dagens samhälle är det fan inte vanligt med; man som jobbar och försörjer hemmafrun.
De pratar också med en kvinna som varit prostituerad (alla, ALLA flickor/kvinnor var det) sedan hon var flicka, det börjas tidigt, hon förklarar hur värdet på flickan sjunker med år och antal hon varit med. En oskuld är såklart värt mest. Men efter ett par år på marknaden är de unga kvinnorna värde ungefär 5 kronor.
Ibland skäms man över att vara en del av den här världen!

Kommentarer
Postat av: camilla

MEN GUD VA SJUKT!!!!! hemskt att det finns på riktigt!

2008-07-16 @ 14:53:50
Postat av: madde

jag vet! hemskt att det händer på andra sidan jorden och att det finns sånna idoiter till människor!

2008-07-16 @ 22:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0