Run Forrest, Run!

Var ute på joggingtur med syrran igår. Fan vad stolt jag är över mig själv! Ska väl äntligen försöka komma igång med  konditionsträning. Man har ju flås som en pensionär. Det var verkligen skönt att känna när det vände, man är så slut så man blir pigg. Andra andetaget har jag fått lära mig att det heter(?). Jag har bara myror i benen för jag vill bara ut och springa igen! Sån otroligt skön känsla ju mer jag tänker på det! Jag har hittat min drog! Så stolt har jag aldrig varit över mig själv, och så vill jag fortsätta känna! Fy fan och piss i helvete vad jobbigt det var, men det är det lätt värt bara för att få den där känslan efteråt! Jag är kär! Nu hoppas jag kunna hålla i en bättre diet! Nu är det fan beach -09 som gäller!


Kommentarer
Postat av: Katta

Skönt att höra att löpningen gav sug efter mer! Beach 2009 låter som ett rimligt mål (annars kan du ju alltid satsa på utlandsresan som går av stapeln 2010?! haha) Ska förresten ut och ta en runda nu.. So long

2008-08-06 @ 21:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0