Stolt över mig själv -inget godissug här inte!

Vaknade tidigt idag och det första jag gjorde var att kolla på malcom in the middle och sedan gick jag och köpte frukost. Var väldigt tomt i affären. But I'm not surpriced då det är söndag och vi bor i en studentstad -90% av stan är bakis idag.  Skit stolt över mig själv, inte ett dugg sugen på att proppa i mig massa godis och annat gift i kroppen! Nu blir det riskakor och frukt till snacks. Min fruktskål ser riktigt fin ut nu när det inte bara ligger ett litet surt äppelkart i botten.
 Åh! nu tittade solen fram igen! Funderar på om jag ska gå ner till svandammen och mata fåglarna (pensionär syssla) men hey, jag har semester vilket betyder bara vila, vila, vila! Eh.. glöm det förresten, hörde åskan nyss så nu drar jag ur min dator innan den blir en askhög!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: ja det är superhärligt:D

2008-07-20 @ 13:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0