Dröm #2 Krokodil

Jag ska inte ens försöka förklara vad drömmen gick ut på men jag ville ändå skriva ner den så jag iallafall kan kolla tillbaka och komma ihåg. Jag tycker ju, som sagt, att det här är mycket intressant.

En karl från Örsa tiden, fritidsledare, named Roffe var med i drömmen. Det var vatten med massa bråte i, vi skulle försöka ta oss upp på en klippa för att komma undan en läskig, hungrig krokodil och Roffe hjälpte mig upp på klippan(räddade mitt liv) och han precis upp själv innan krokodilen hann ifatt oss.
Och det är jätte frustrerande för jag vet att jag drömde mínst en till dröm, för jag vaknade i morse och tänkte i min sömn-dvala att 'jag drömt 3 drömmar'. Men de andra kommer jag såklart inte ihåg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0