Lördag


Det är lördags morgon och jag sitter och äter frukost. Funderar på om jag ska träna idag eller ta det imorgon, imorgon vill jag ju egentligen åka till pappa, men bussen kostar ju så satans mycket. Eller för min budget är det satans mycket.
Igår var jag in och träffade Adam, en ny bekantskap, för att spela biljard. Jag tok förnedrade honom och vann 5 gånger i rad av 5(oh yeah! mess with the best, die like the rest). Sen åkte vi hem till honom i hans engelska bil(ratten på fel sida) och kollade på oz på hans dator. Plötsligt var klockan ett! Jag hade pratat med Nordis tidigare på kvällen som sagt att han skulle in till stan en stund och det var bara att ringa om jag ville åka med honom hem sen, vi bor ju 'grannar'(i den beteckning på landet då det är två åkrar emellan närmaste hus) En stund senare stod han nere vid preem macken. Han skulle skjutsa hem några kompisar från krogen och jag hade inget emot att åka i den varma bilen en stund extra.
Väl utanför mig tackar jag så mycket för skjutsen och går ut.
Förresten hade jag smygpremiär med mina shepherd-stövlar. Såå mysigt det var att stoppa ner foten i det där mjuka krullet som kallas fårskinn. Fast jag får dåligt samvete varje gång jag tänker att ett får var tvunget att sätta livet till för att jag skulle få stövlarna.
Nu ska jag spela sims!
later ya'll


Kommentarer
Postat av: Ida

Haha, tack :)

2008-11-11 @ 14:42:27
URL: http://fittdjur.blogg.se/
Postat av: Angel

Fin blogg

2008-11-12 @ 13:45:58
URL: http://wwwgullegumman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jaså, en ny bekantskap alltså? Ska kräva en mer detaljerad version nästa gång vi talas vid ;)

2008-11-19 @ 18:59:24
Postat av: Katta

Det var alltså jag som skrev inlägget ovan..

2008-11-19 @ 19:00:16
Postat av: svar

haha jaha ja! hade inte sett din kommentar förens nu:P men yes, du ska få alla details

2008-11-19 @ 22:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0