Tråk-attack!

Usch, hade nyss en "tråk-attack" (= när allt känns bajs) men nu känns det bättre igen!
Jobbade med Camilla idag, skönt att slippa jobba själv! Sen är det såklart dubbelt så kul att det är Camilla man får jobba med och inte någon annan idiot.
Drog och tränade när vi jobbat klar, med firma-bilen off course! Jag var tvyngen att kasta i mig min drick yoghurt för jag hade ingen annan flaska med mig, så jag fick håll efter 20 min på löpbandet! Irriterande, hade velat sprungit lite till men ville inte riskera att youghurten skulle komma upp igen. Tycker verkligen att jag har "fått igång" svetten, brukade aldrig svettas förut men nu svettas jag över hela kroppen på en gång, över armarna och allt!  Äckligt och skumt, men det är najs, då vet man att man bränner! 
              När jag kom hem hade jag tyvärr sådant jävla sockersug så jag satte i mig godis från gårdagen (har slarvat 3 dagar i rad nu!!) men så blev jag arg på mig själv så jag stoppade i mig en klementin och lite russin istället. Blir arg på mig själv när man "förstör" träningen på det viset! No one is perfect.
Har legat i sängen och spelat sims sen jag kom hem så nu är mina axlar uppe vid öronen känns det som. Lagade mat gjorde jag också, nu när man bor hemma är man ju bortskämd med att middagen blir serverad medans jag sitter här, men det betyder inte att jag inte brukar stöka i köket själv. Det blev strömming i ugn med senap och gräddifl. Strömming är riktigt gott; "kostar bara 13 kronor paketet" säger mamma och jag noterar det i bakre delen av hjärnan (när jag bodde själv blev jag mer eller mindre vegetarian då jag vägrade gå med på det dyra lax- och kyckling priset). 
            Läste ut "vi måste prata om kevin" här om dagen också, fan så bra den var. Lite annorlunda skriven bok, det är ju skriven i imperfekt? (fan vi snackade om det här idag Camilla) alltså, allt har redan hänt. Och det är bara utifrån en persons perspektiv, tankar. Så nu när jag börjat på nya boken (tyskungen Camilla Läckberg(?) ) känns det jätte konstigt för det är ju skriven på "ett vanligt sätt". Tyckte "vi måste..." var lite trög ibland, eller inte trög men man orkade inte alltid plocka upp och börja läsa. Men när det var slut blev jag skit leden över att det var "över". Så därför har jag lite svårt att komma igång på den nya, sörjer fortfarande den gamla.
Fan vad smart jag känner mig nu förtiden när jag läser hela tiden. Det är så skönt att alltid kunna plocka upp den där boken, ha ett litet nöje man kan plocka upp när man vill. En bok är bra när man längtar efter att kunna sätta sig och läsa den.
Gud vad med bok-snack det blev nu, jag=nörd. Men det är inte så många jag känner som läser böcker så jag måste ord-bajsa när jag får chansen.
Alldeles för mycket goja nu känner jag (kan bero på allt socker). Är fortfarande sjukt snus sugen även fast jag glömmer bort snuset allt oftare nu. Stolt över mig själv!

Fick lite respons för kommentera mera inlägget jag skrev, det tackar jag för! :)) (titta, jag bjöd till och med på en smajl, som man sällan brukar se i denna blogg - inte för att jag sällan är glad utan bara för att det ser mer sofistikerat ut utan, så som att jag skriver 'mig' istället för 'mej' och utan förkortningar, blir så jobbigt att läsa sådana texter om dem är mer än ett sms långt) Hjälp vad jag inte kan formulera mig kort. Ursäkta gott folk, bara babblar för babblandets skull. Sluta läsa innan era ögon börjar blöda.
I said good day!

Kommentarer
Postat av: annnnna peeee

Tycke du e duktig ändå som tränar, trotts godiset=)

2008-11-06 @ 23:08:10
Postat av: Johanna

Ja jag mådde superbra i söndags :D...

Vad duktig du är som tränar, skulle jag aldrig orka... Helena och jag är mer ätmänniskor ;)

2008-11-07 @ 15:59:57
URL: http://knasfibbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0