TröÖött!!

Oj, nu har jag varit sådär seg på att skriva nytt på bloggen igen. Men jag har kommit hem ganska sent varje dag den här veckan och bara varit så j*vla trött varenda j*vla dag! Jag fattar inte vart min energi tagit vägen?! Jag har verkligen känt mig sömnig och bara så piss trött hela veckan, jätte jobbigt. Har inte haft ork för fem öre. Det har varit jobbig bara att resa sig upp ungefär. Jag har funderat på om det hänger ihop med årstiden eller att min träning uteblivit den här veckan. Jag önskar nästan att det är en dunder förskylning påväg så man får ligga utslagen en vecka och samla ny kraft.
    Jag drog med mig Ingrid hem  idag. Vi har flummat och lagat mat och kollat på mamma mia och tjockat oss med godis. Nu sitter vi och gör snusk-ful-fina julkort med okänd adress. Bli inte förvånad om du får en julhälsning från vår påhittade kompis f*tt-eric (vi ville bara känna någon med det smek-namnet).
Fan va trist med det förbannade tö-vädret! Jag riskerade livet imorse när jag gick ut till bussen.
Nej nu ska jag vara social!
Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0