A new baby is born!

Nu tänkte jag bara tipsa om min andra blogg jag skapat. Har pillat på den sen jag kom hem och den är fortfarande under konstruktion, men förväntas förbättras dag för dag.
            De som känner mig vet att jag är en riktig husmor (som mamma brukar säga) som älskar alla sorters utrotnings-hotade-husmors-sysslor, allt från att sticka till att göra sylt. En utav dessa passioner är att baka, därav min nya blogg där jag ska försöka samla lite smaskiga recept för den sugne!

http://okoktmakaron.blogg.se/kakmakaren/?tmp=16231054

Eller, om länken inte skulle funka, kan du klicka på 'kakmakaren' som du hittar under "länkar" i menyn


 


Kommentarer
Postat av: sanna

ja du e allt en liten husmor o ja kommer bli så bortskämd när vi bor ihop hehe big love <3

2008-10-16 @ 23:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0