I'm back!

Jag känner mig som en helt ny människa. Ärligt. Känns som min jag gjort en total vänding. Min inställning till vissa saker har helt ändrats och jag är så glad och stolt över mig själv!
Vet inte vad som har hänt!? Kan ha något att göra med mitt sluta-snusande.
Det är väl ingen tio meters lista men; jag har ju slutat snusa, har inte ätit något onyttigt på en vecka ungefär (nu är det bara lördagar som gäller!) och blir faktiskt ganska äcklad av tanken på att trycka i mig en chokladkaka mitt i veckan på fastande mage och jag har börjat träna igen.. Im back! Jag skulle verkligen kunna träna varje dag. 
Nu till min teori om att det har att göra med mitt icke-snusande. Jag är i princip arg hela tiden, inte arg; arg, men svårt att förklara. Men jag känner mig som en piska som är redo att snärta vilken sekund som helst. Jag har en helt annan attityd. Jag är på ett bra sätt arg på mig själv hela tiden. Det känns som jag är en sträng lärare som slår eleven(mitt dåliga jag) på fingrarna med linjalen och den gör något fel. Jag har disiplin på mig själv! Det där jag alltid önskat att jag hade!
Jag har värsta bitch attityden till mig själv. Jag #1 tänker "dregel, choklad fan va gott" jag #2 "fy fan att stoppa i sig det där, det vill jag verkligen inte, fuck you chokladen!"
Jag har alltid kommit med dåliga ursäkter vad gäller saker jag vill göra/inte vill göra och äta. t. ex.; jag har en lång dag på jobbet = det är ok att tröstäta en oskyldig milky way. I say no more mr!
Jag ska va trimmad som få beach -09 annars visar jag inte den här vita häcken på stranden!


Kommentarer
Postat av: camilla

hahaha ja, en annan madde såklart! ;D

Ja fan va jag skämmer bort honom. Men jag gör det så att han ska fatta att han ska göra samma sak till mig. Det verkar inte funka.. ha ha

2008-10-30 @ 22:44:57
URL: http://metmaskis.blogg.se/
Postat av: camilla

har du köpt kort nu? :D

2008-10-30 @ 22:56:48
URL: http://metmaskis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0