Rakt mot helgen!

Guuud så skönt att denna ljuva dag har kommit till oss åter! Fredag! Homeisarnas mecka!
Ikväll har jag bara ta'tt det lugnt, riktigt skönt. Man förstör liksom lördagen om man går lös på fredagen. Är man seg hela lördagen, som egentligen är den enda lediga dagen. Fredag och söndag är inte lediga dagar, de hör inte till helgen, det ska bara låta bra men egentligen sitter de där "just for show" liksom. Det är lördagen som är den enda hela, lediga dagen. Man får vakna och somna när man vill.
         Idag köpte jag ny mobil, nöjd med köpet tror jag, måste bara hitta ett minneskort, trodde mitt passade men icke då! och utan det kan man inte göra ett skit ungefär. Drygt. Annars får jag ringa killen jag köpte den av och kräva honom på ett minneskort. Men tänkte ändå dra till Gränby imorgon(glasbanken) så då kan jag svänga in på expert och höra vad dom har på lagret.

Nej nu ska jag duscha och gå och gosa ner mig i min säng och mitt mjuka täcke!
Appropå de orden så sov jag skit dåligt natten till idag, usch vilken jobbig obehagskänsla jag fick nu när jag tänkte på det! Usch...!! Ni vet, allt var obekvämt och för varmt eller för kallt och jag låg inge bevkämt och usch bara! :S D:
Så vill jag inte uppleva inatt! Jag ska vakna utvilad!

G-natt gott folk!

Kommentarer
Postat av: camilla

dom hade inte fått in några vinterjackor :/.. Dåligt av dom, alla affärer brukar ju vara skittidiga med sånt ju! så jag får fortsätta min jakt ;P

2008-10-26 @ 11:31:19
URL: http://metmaskis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0