Sluta snusa dag 2

Okej, första hela dagen, utan EN ENDA snu!. Jag fattar inte att jag överlevt! Fast jag är stolt över mig själv. Är sjukt sugen!! Varje gång (väldigt ofta) jag börjar tänka på snus kliar det i hela kroppen och det vattnas i munnen! Fast jag har ändå haft det lätt för jag har inte varit i närheten av snus idag, och jag inte haft några pengar till det heller. Men jag är lite nervös, för Danne ska komma hit och han kommer snusa.... D: det kommer bli hemskt.. jag kanske kan lindra suget lite genom att lukta lite i dosan... Suck.. jag saknade verkligen mitt snus idag och har känt mej jäävligt lätt retlig... som tur var har jag jobbat själv.
Värre blir det nog imorgon, stackars Camilla!
(fan vad det pirrar i armarna, sjukt obehagligt!!)

Kommentarer
Postat av: Camilla

hahaha neeej! Men de e lugnt, jag känner att jag måste spy galla över alla på kontoret. Är bara så himla less nu på jobbet! :O

2008-10-22 @ 22:03:29
URL: http://metmaskis.blogg.se/
Postat av: Anna panna stekpanna=)

shiiit , du e verkligen as duktig=)

2008-10-22 @ 22:11:41
Postat av: Katta

Hang in there sis!

2008-10-23 @ 14:45:20
Postat av: Alina

Gillar din blogg hördu! :)

2008-10-23 @ 14:47:17
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0