Snusk delux

Sitter nu hos syrran efter en hård arbetsdag. Har jobbat med Charlotte idag och fan va vi har flummat(som vanligt). Vi såg ut som ett par nyfödda bäbisar i ansiktet av alla tårfyllda garv. 
           Som vanligt går vi alltid och sjunger. Idag var favoriterna ring of fire, amaizing grace och, som alltid, jesus christ superstar. Vi skämtade om att vi skulle ställa upp i idol, hur juryn skulle säga "jag vill göra en skiva med dej"(kommer tillbaka till det senare). Vi funderar vad olika kinestecken betyder; "åh titta va fint det är", så betyder det 'fuck you motherfucker' (ett ord som förekom ofta denna dag).
Så kom vi in på att Charlotte ville få bättre balans, och jag sa att hon skulle stå på en fot, luta sig framåt med armarna utsträckta och andra benet utrstäckt bakåt(som faktiskt är en ganska bra balansövning).
          Nu till poängen; påväg till sista kunden stannar jag och knådar lite på min tå som gjorde ont och Charlotte ställer sig i "balansövnings"-positionen "var det såhär man skulle göra?" står så en stund, ställer sig normalt och upptäcker en människa på källarplan som sett henne och nu satt och flinade roat. 
       
Vi jobbar, sjunger och flummar vidare. Skämtar om att vi ska smyga upp bilder på oss själva hos kunderna; en bild på Charlotte i hennes balans-övings-position, vi med två tummar upp och ett stort leende, v-tecken etc. kundernas vänner skulle titta på bilderna och fråga vem den okända släktingen var. 
               När vi finally är klara och är påväg ut genom dörren missuppfattar jag något Charlotte säger "sa du snusk delux!?"(nej det gjorde hon inte) skratt "det kan vara namnet på vårt album"(som idol-juryn vill göra med oss).

Dagens ord: fuck you motherfucker, snusk delux
            


Kommentarer
Postat av: Camilla

hahahahhahaa xD

2008-10-16 @ 21:18:28
URL: http://metmaskis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0