hej här kommer segertåget

Imorrn blir det handledar-utbildning! Äääntligen! Så kommer det bara dröja typ en månad till innan jag gjort synundersökning och ska skicka iväg papprerna till vv. suck!
             Igår hälsade jag på Jimmie i stugan. Han ville ha sällskap (och hjälp att hänga upp kläder). Allt är en enda röra där med bara två lampor så det var sådär irriterande "inte mörkt, inte ljust"-läge som jag HATAR. Antligen ska det vara riktigt ljust eller bäcksvart! Hatar mellantingen. 
              Hjälpte honom få in kläderna i garderoberna i en ordentlig ordning, fan vad med kläder han har! 3 dubbelt så många jeans som jag har. Jag föreslog att vi skulle rensa lite vid något tillfälle men så länge fick de ligga inpulade på hyllan. Han kom på att han inte hade så många tjocktröjor och bad mig följa med honom som smakråd och köpa lite nytt inför hösten/vintern. Älskar att handla åt killar! Mycket roligare och enklare, framför allt, än att handla åt sig själv. För killar finns det verkligen en enkel linje att hålla sig till -vet precis hur jag skulle klä mig om jag var grabb! Men att handla åt sig själv(är fruktansvärt kul) men ibland får man panik bara man går in i en affär tycker jag. Man ser mycket man vill ha eller så hittar man inte ett skit. Och hittar man massa man vill ha så har man bara råd med halva outfiten, så det blir ändå inte lika snyggt som man har tänkt sig. Nu till hösten ska jag gå in på h&m.se och beställa hem bra bas-kläder som man sedan kan utgå ifrån. 
             Ser fram emot helgen;
På fredag blir det förmodligen bio tropic thunder (om biljetterna inte är slutsålda) jag hoppas den är lika bra som man tror och förväntar sig!
På lördag blir det firande av 3 födelsedagar (jag 18:e miia och linda 20:e) vi blir väl det vanliga gänget, planen är väl att gå ut och äta för att sedan dra festen hem till någon ont anande och avrunda med krogen(där en gamal compadre tydligen ska stå i baren on the house!)

            usch, vad gör jag uppe? Måste fan sova NU. Vad tänker jag på som stannar uppe såhär?
I'll be back!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0