Jaabaaadaaabaaa doooo!

Sitter hemma hos Jimmie, eller snarare markus och jimmie då dom bor ihop. Markus har åkt upp till värmland och JImmie och jag kollade film "the island" här igår. Ångrar att jag inte kollade klart på den för nu vill jag veta hur den slutar!
Sitter här i min ensamhet. Jimmie åkte sex imorse och skulle lasta någon lastbil eller vad det var. "Det tar en halvtimme" så kör jag hem dej sen" Och nu har klockan gått bra många timmar (eller ja några iallafall) och ingen JImmie! Men men, jag underhåller mej med deras tv/internet. Ska försöka uppdatera oftare, men har ju ingen semester längre! Dessutom har jag inget intressant att skriva om!

Kommentarer
Postat av: camilla

jo madde, det är alltid intressant att läsa det du skriver :)

2008-09-13 @ 10:07:15
URL: http://metmaskis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men madde... när ska vi ses.. känns som vi inte ses nått längre, vi måste ses nått allihop igen, ska du ha något firande när du fyller år?vore ju hur kul som helst, vi homisar vill ju oxå fira dig=)puss på dig

2008-09-15 @ 21:48:49
Postat av: anna

de va ja som skrev btw

2008-09-15 @ 21:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0