F som i Fredag







Slutade relativt tidigt idag. Blev upphämtad av Natta, åkte till Sunnersta och hälsade spontant på min mamma. Lika spontant tog vi hål i näsan. Natta blev riktigt sugen som den rebell hon är men hon var tvungen att veta hur ont det gjorde, därför tvingade hon mig mot betalning att testa först (som vanligt, alltid vi). Så nu var man piercad i näsan.. igen! Känner mig som värsta hårdrockaren med massa metall i ansiktet. Fattas bara tatuerade armar (buhu vill tatuera mig!) Funderar på om jag ska knata in och pierca mig i tungan när jag får lön. Fack! kom precis på att jag inte får lämna blod på sex månader nu! Oops.

Med röda näsor drog vi en repa på stan innan vi slog oss ner på barista i gränby. KALASVÄDER <3
Natta skulle på middag klockan sex så halv drog vi och hon släppte av mig hemma innan hon försvann. 
Mitt abonemang går snart ut så jag hade fått erbjudande hem i brevlådan, beställde nyss ny telefon Woho! (Blir alltid nervös att beställa sånt, men vafan sånt ska jag väl kunna unna mig?! har inte köpt telefon på tre år och den jag fick av pappa har jag ju inte kunnat använda:(( ) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0