Mitt ute i fjärdhundra

Sitter i köket hos min käre gamle vän Natta medans hon tillagar tacos vi ska äta senare. Har varit väldigt dålig på att skriva på senaste tiden har jag märkt! Fast(h) å andra sidan har jag varken haft tid eller lust. 
 Sitter här mitt i naturen och har ingen aning om vart jag är kan jag tala om. Åkte från Uppsala (men en jättetrevlig busschafför) klev av en timme senare i Heby, blev hämtad av en vilt tutande Natta, körde ett litet tag och klev sedan ut framför deras hus. Fick en rundtur både ute och inne och det är ruskigt fint faktiskt.
Hälsade på Nattas aroganta katter (odlade i självaste Rasbo) och spelade lite guitar hero och kollade sedan på film och pillade med datorn. Natta somnade på filten vi satt på på golvet och fick sig en make over a lá Madde som innebar ett monobryn och rejält med läppstift. Natta vaknade och krävde hämnd vilket slutade med läppstift i princip hela ansiktet för min del.
I kväll ska vi tillbaka till våra rötter, det vill säga åka till Örsa ( aka Örsundsbro) och fira en old friend. Blir hämtade av Nattes kusin och drar in till enköping (ska se om jag kan få tag på sanna och hämta spriten jag glömde där.. om det nu är något kvar återstår att se). Senare blir jag förmodligen hämtad av Lina och C:O för att dra vidare till Märsta och hälsa på en kamrat till sällskapet i fråga.

Nu ska jag vara lite social med min kamrat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0