Tisdag hela veckan





Shit nu har ja suttit här i flera timmar utan att fått nått nyttigt gjort. Väntar besök imorgon så måste definitivt ta tag i städningen här. Som det är nu tycker jag synd om brevbäraren och det lilla han lyckats sett.
Har spårat mitt paket via postens hemsida och väntar ivrigt på att få hämta ut mitt det! big yei!
Var ledig från jobbet idag för att gå på en kurs (personlig assistent) vilket gick åt helvete! För det första glömde jag bort tiden så min "var ute i god tid"-plan sjönk som titanic. Men det gjorde inte så mycket tyckte jag eftersom jag "visste" vart det låg. Åker med bussen in, hoppar av där jag planerat och går gatan fram, letar efter numret. Kan ju säga att den som placerade ut husnumrerna i Uppsala måste varit universums fetaste jubel idiot med en hjärna i form av en jordnöt (och massa andra cencurerade saker).


Nu kom jag helt av mig, datorn segade till och jag började plocka här, bäst att fortsätta medans jag är in the zone.

Kan varmt rekomendera "årets australienare" på tv4 komedi klockan tio tror jag det var ikväll. Samma komiker som var med i "summer heghts high" skit skönt kille!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0