honey, I'm home!

Det var sjukt länge sen jag var här inne och klottrade. Så mycket jag skulle vilja skrivit ner under sommaren (sånt man aldrig vill glömma - har haft grymt kul) men jag får nog komma över att det är för sent för det nu. Buhu!
Anledningen till att jag är här och sniffar igen beror mest på att jag började skriva status på facebook, men den blev löjligt lång så jag dammar av min blogg igen. Åter till drömmen; (måste printa ner den, drömmar har en tendens att försvinna ur minnet snabbt och för evigt) Jag drömde en massa knäppt innan (ni vet, man vet precis men kan inte sätta ord på det så det låter vettigt för någon annans öron) men den tydliga händelsen var att jag var utanför mormor och morfars hus (drömmer ganska ofta om deras hus(spenderade många månader där som barn), tyvärr inkluderar dom drömmarna ofta att jag dör) alltså, mormor och morfars hus. Fast det såg inte riktigt ut som vanligt. Jag visste att jag var där men miljön stämde inte överrens med verkligheten. I horisonten ser jag fem tornados och jag tänker ungefär "helvete, det här kan inte hända i Sverige" ännu mer svordommar när jag ser tornadosarna gå ihop till en enda mega-superstor tornado och ja- den kom såklart mot mig i hög fart. Jag springer mot mormor och morfars hus eftersom dom har källare (egentligen har dom ingen) där min morbror som numera bor där kommer utspringandes och jag hoppas att alla andra oxå hinner ta skydd (känsla av att jag lämnat kvar någon). Vaknar ur min dröm av att en dörr öppnas och jag tänkte "fan va skönt att jag blev väckt av något" .  


Kommentarer
Postat av: camilla

Läskig dröm! :O. Jag hatar själva mardrömskänslan som är i drömmar. Man kan ha den känslan även fast det är en normal dröm som egentligen inte är läskig :/.

2009-08-07 @ 14:00:56
URL: http://metmaskis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0