Torsdag?

Har noll koll på dagar nu när jag jobbat natt. Lite förvirrande, ganska skönt.
Har sovit hos pappa nu, underbart för jag spar in ca en timme i restid. Pappa skulle dessutom köra mig till jobbet idag så jag skulle slippa passa busstider, vilken farsa man har!
Usch, igår googlade jag tandköttsinflammation och jag tror jag har det. Luktar (och smakar) APA i munnen på ett visst ställe. Mår illa när jag kommer åt där. Men varken Natta eller Sandra verkar ha det lika illa som jag. Grejen: Jag, Sandra och Natta, alla tre har under sommaren haft ömmande munnar och blödande tandkött när vi borstat tänderna, skumt?! Natta är övertygad om att det är svininfluensan.

MFOAO (det kan ni luska på vad det betyder)

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg du har=))

2009-08-15 @ 17:53:45
URL: http://mowa.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Madde!!! saknar dig juh.. fått jobb? vadå me? hör av dig så vi kan snackas lite?kramr

2009-08-16 @ 22:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0