apeke, epeke..

Har just nu en look på bloggen som ser ut som skit.. Men det är bara för att jag har en ny på G och jag har inte orkat satsat och gjort klart det, jag har ett liv, belive it or not (säger hon som spenderat 2 timmar på att göra om sitt farmville). Daamn you salazar!
Jutte; jag har slutat snusa. Men den här gången menar jag det. Inte som när jag hållit upp fingrarna som citattecken och sagt "ja" när folk påminner sig om att "skulle inte du sluta snusa?"

Sitter på jobbet. Sjukdom så jag fick två extra pass, thank you thorn


YEY! Mamma ringde mig påväg till jobbet, jag hade fått två kuvert; ett avi så imorgon hämtar jag ut min satio! :D
NEY! en utav dom var en räkning..  

Hatar räkningar som bara halkar in.. vet knappt vart dom kommer ifrån och vart orginalet är?! fack på det!



På hjärnan just nu:

Fireflies - Owl city (så lustigt för varje gång jag vill höra den och sätter på radion har den varit där!)
Mammas gata - Promoe m.fl. (aaw kan inte sluta älska denna låt, speciellt inte med den ünderbara videon)
Dom hade mycket att säga - Andreas grega (loves it)
Whiskey girl - keth nånting tror jag (syrran som fått mig att gilla den)

Känns som jag skrivit ner dessa låtar förut, men 1. Dom är så bra att jag gott kan skriva dom igen 2. skrev ett satsigt inlägg med fleeera låtar som, ja, försvann!! poop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0