Bio, bio, bio

Här om dagen gick jag på bio och såg Inglourious basterds (felstavning!?) BEST MOVIE EVER! Fan vad jag älskade den! Jag satt typ framåltutad med öppen mun från början till slut, så sjukt cool film! Btw gick jag själv C: Kan inte fatta folk som typ inte ens kan beställa en cheeseburgare själva.. Jag älskar att göra saker själv! Man slipper kompensera. Som sagt var jag ungen i hörnet som satt och lekte för mig själv på dagis (och som färgsorterade mitt lego).

Dagen efter gick jag på bio med Sandra och såg Avatar 3D, Den var oxå grym, men jag kände att jag waistade den lite eftersom jag bara sovit 20min den natten och somnade vid två tillfällen och vaknade på min stolsgrannes axel (och då menar jag inte Sandras, tyvärr). Och var allmänt för trött för att uppskatta filmen.. Funderar på att gå och se den igen bara för att få ut allt av den, eftersom den egentligen är grymmare än jag orkade uppfatta den. Sandra var i extas efter filmen. Kan bero på att jag fortfarande var kär i Ing. Bas. (man kan ju inte älska två samtidigt, engligt Jerry Springer). Känner mig jätte besviken faktiskt.. :'(( (allra helst med tanke på att jag pungade ut 300 spänn för skiten)

Det som oxå är kul med att gå på bio är trailerna i början! Man blir så sjukt sugen på att se dom så vet man att man måste vänta jättelänge innan dom kommer ut!
Mina absoluta måsten so far nästa år är:

* Sherlock holmes
* Snabba cash (jag vill gifta mig med Kinnaman, tänk dig att vakna upp bredvid den läckerbiten varje dag, för att inte tala om att gå och lägga sig med honom varje kväll hö hö hö)



Kommentarer
Postat av: Barre

Inglorious Basterds var verkligen skitbra, synd att man inte fick se så mycket av just dem. Avatar var helt ok enligt mig. Ser också fram emot Snabba Cash, ska försöka läsa boken snart.

2009-12-28 @ 17:17:18
URL: http://forkmaster.blogg.se/
Postat av: Barre

Hahah nej tror inte det är riktigt min grej XD

2009-12-29 @ 12:02:01
URL: http://forkmaster.blogg.se/
Postat av: Barre

Ajdå synd att du tyckte det. =O Jag tyckte det var lite som "oj nu får vi se vad dem faktiskt lyckades få med från boken" så den typen av spänning istället typ. =)



Hahah som dem flesta då alltså. ;) Får hoppas du hittar på några roliga planer. Kan säga bara umgås med dem man tycker om och se på fyverkerierna är allt som krävs enligt mig =)

2009-12-29 @ 20:12:37
URL: http://forkmaster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0