Jag är en vampyr..


.. jag suger och spyr, jag vill komma in, jag vill bli din.. + Jag vill sova!
Jag börjar tro att jag långsamt och utan att jag sett det själv förvandlats till en vampyr.. Ett bra exempel är idag när jag vaknade 10 och endast fått fem timmars sömn. Här sitter jag ändock sömnlös och milt satisfied över att halverat min lön via fakturor. Min kropp har gett upp hoppet om en normal dygnsrytm. Snart kommer jag sitta i en mörk lägenhet med fördragna gardiner och bara lämna min mörka håla för att köpa Yo yoghurt med smak av sommarbär. Och oreos förstås.. med mjölk. Efter mörkrets infall.
Nu har jag fastnat för (litterly, alla andra kanaler har sändningsuppehåll) "doktorn" på svt. Det handlar om fett lever och jag kommer aldrig lyfta en öl igen (får en inre bild om morgondagen och hör mig själv säga "one guiness please")
Näpp, nu blir det dokumentär från svt.se (kan sex and the city oxå räknas in i den kategorin?)

Kommentarer
Postat av: Barre

Får väl hoppas du inte förvandlas där då och du kanske ska äta lite vitlök och hoppas det stoppas. Sex and the city skulle nog garanterat räknas in där ^^

2009-12-28 @ 17:15:48
URL: http://forkmaster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0