så var det det här med alla vakna nätter

En lång historia, men jag vaknade 3 igår morse, somnade vid 22 och vaknade 24 (efter att ha ställt klockan) för att vara vaken hela natten bara för att kunna sova hela dagen. Ska jobba natt nämligen.
Vad tycks om snön? Jag tycker det är great för det är så mycket finare och roligare än slasket som hållt i sig fram tills nu. Enda nackdelen är väl att man riskerar livet bara man sätter sin fot på en o-sandad trotoar.
Hittils i min vaka har jag kikat på musikhjälpen och pratat med min nattuggle-kompis Lina. Nu är det sex and the city för hela slanten. Vid fyra-fem är det jävligt bra program på tv har jag märkt. Det stora pluset är att det är 6 sekunders reklamer mitt i natten. Varför går det inga dokumentärer av den här kalibern på dagen?

Orkar inte skriva mer, min nacke hurt! Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0