Vad hände egentligen?

Tänkte redovisa helgen. Men man glömmer så lätt! I fredags hände det inte så mycket, skulle på fest i les enköping men alla brudarna bangade, mindre ekonomiska problem tror jag den främsta anledningen var. Så det blev Uppis och Idol med Sandra istället. Note to myself; kolla klippet med eriks tjej. Hon skulle varit pinsam tydligen.
Lördagen blev det julmust och mys hos Anna som varit duktig och bakat och donat! Johan plockade upp mig and we hit the city (vi slår stan?!). Det blev nya favo-placet O'learys (av någon anledning har vi undvikit OC *harkel*) Är det fortfarande OK att göra stjärnor och skriva vad man gör?
Sandra mötte upp oss efter att delat taxi med 6 heta karlar tydligen (snygg-peter hade haft födelsedags fest) varför gjorde hon sig av med dem kan man undra. Hon konstaterade att O'learys sög (ibland vet hon inte sitt eget bästa) så vi knatade vidare och hamnade på Gillet. Där var istället felet, jag citerar; "att alla ser ut att vara med i en synsam reklam" fel nummer två "alla är gay" (här pekar hon åt olika håll 'han är gay, han är deffi gay..') Ibland är hon neggo bara för att hon vill tror jag. Som tur är, är jag bra på att få folk att ändra sig! Väl känt behöver hon lite guidning ibland, litterly, jäntan fattas ju lokalsinne.
Haha förresten drog vi ett skämt här om dagen som garanterar oss en plats i helvetet.. Shame on us.
(Vi avslutade kvällen på donken)

Kommentarer
Postat av: Barre

Hehe känner mig hedrad att du säger det, då kan jag lita på dig ;) Självklart är du det Hahah, nej faktiskt är jag en liten 90a bara. =)

2009-12-15 @ 22:37:48
URL: http://forkmaster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0