Bara tisdag?

Känns som det vore torsdag..
Ligger hemma och det är så jävla tråkigt! Plus att jag blir svettig av att tänka på att jag inte jobbar. Men är man sjuk så är man.
I flera dagar har jag blivit så äcklad av en lukt som jag tycker mig känna varje gång jag drar in luft i näsan (tror det är inbillning) det "luktar" som stek os, eller som gamalt stekos som sitter fast i fläkten över spisen. Jag vet inte om jag inbillar mig eller om den faktiskt finns! Tycker det luktar stekos varjegång jag går i trapphuset men ingen kan ju stå och steka 24/7.
Hur som så håller det på att göra mig galen!! En annan sak som gör mig galen; några jävla idioter borrar i betongen, Flashback från stamrenoveringen i luthagen. "någon är påväg att råka ut för en olycka"
Nu verkar dom ha slutat iallafall.
Nej det luktar fan stekos! Fy fan! vill öppna alla fönster och riva ner tapeterna från väggarna och det är det som krävs för att bli av med lukten!

Kommentarer
Postat av: hilda

så det är här du hänger? har kollat din gamla blogg lite då och då, men där är det ju helt dött.. fett najs att jag kan hänga med lite i ditt liv iaf!



puss & kram / rollspel[email protected]

2009-02-25 @ 18:52:16
Postat av: Madds

yeeii har du hittat hit!

haha jo, där hänger jag inte så värst mkt:)

puUsS och kraaam /[email protected]

2009-02-26 @ 21:12:36
URL: http://okoktmakaron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0