Alla hjärtans dag -va ä dä?

Under den här helgen har kastat bort månadens träning känns det som. Låg på plus men nu är jag nere på noll igen, tog precis igen det jag brännt och musklerna jag byggt har förfallit!

Men hallå? Inga comments om nya utseendet? Mee loves! Regnbågar och fyrklövrar -my favorites. Fast det fattas förstås körsbär.. å andra sidan passar det inte in bland regnbågarna och klövrarna.
 
Igår var min söta mamma förbi med en blomma, eller krukväxt säger man kanske. Så nu har jag äntligen lite grönt i fönstret! Växten hette någonting med "flygande plättar" eller liknande, supergulligt ju!

Åkte ut till Rasbo sen, kändes skönt att inte bara sitta här själv och ruttna. Spelade TP med christian, louise och jasmine som var där. Frossade i ostkrokar (har blivit mer suger på sånna än godis på senare dagar).
Firade inte alla hjärtans dag mer än att jag köpte geléhjärtan på godislunden. Jag är ju cynisk singel som ser alla hjärtans dag som ett jävla jippo, en kalenders-blindtarm!
Fast jag är ju alltid anti gulli-gull haha, fråga Sandra! Hör jag övergulliga smeknamn som uttalas med bejbis röst får jag ett lätt äcklat uttryck i ansiktet. Missta mig inte för att vara bitter för att jag är utan partner, jag tycker så även fast jag är i ett förhållande. Det jobbigaste med att vara singel är att alla antar att man inte vill vara det. Säger man singel så reagerar folk genom att typ se ledsna ut och säga "jaahaa..". Eller när folk frågar "hur går det med kärlekslivet då"  Ja, du det går precis som jag vill -INTE ALLS! Vilken jävla fråga, varför måste folk anta att alla söker "ett kärleksliv". Mitt liv är fullt av kärlek fast jag är singel. Jag äääälskar att vara singel! Ingen tanke ger mig mer ångest än att sitta fast i en lägenhet med en karl dag ut och dag in medveten om att det inte bara är att packa väskorna och dra när jag vill. Free like a bird som man säger. Jag vill ha alla dörrar öppna. Jag vill inte ha något eller någon som håller mig kvar.
Misstolka mig inte, det är underbart med folk som funnit varandra och lever ihop. Men det är så JAG känner just nu.
Jag brukade ha en allierad, min syster, men hon har ju gått och blivit skjuten av cupido och svävar bland molnen just nu, så nu får jag fördöma förhållandet ensam.
Hoppas ni läser detta med en nypa salt..


Hade tänkt träna idag, men tiden bara rann iväg. Blir nog pilates imorgon.

Från det ena till det andra så har jag en dålig vana att stava "choklad" som "chocklad" vänta? vilket är rätt?!
Såg det skriver på det sättet för läänge sen och tog efter eftersom jag antog att det var rätt.

Aja.. Har inget att göra (förutom att städa, diska..) Vill inte bara sitta och glo på tv!
Orkar inte heller måla på tavlan.. skulle kunna läsa en bok men jag är inte "inne" i någon just nu och har inte lust att börja på en ny.


Kommentarer
Postat av: camilla

skitsnyggt ju! Jag gillar alla färger :)

2009-02-15 @ 21:06:26
URL: http://metmaskis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0