Ffffreeeeedaaaag!

Fan så skönt med fredag..igen!
Jobbade med C och dagen var mer än OK. Förutom att vi utlöste larmet..
Kom hem och gick och köpte lite godis, tyckte jag förtjänade det. Snackade lite med Sandra i telefonen. Lina ringde när jag stod i kassan, hon och Mija hade snackat om att dom skulle komma hit, men nu har klockan hunnit blivit så mycket så det verkar inte bli av. Hm.. önskar jag orkade måla mer på tavlan så jag får sätta upp den någon gång.

Just ja! Var på afro igår med mamma. Var så jäävla kul!!!! Vi kommer nog fortsätta gå på det i fortsättningen! Det var lätt koreografi, man hängde med utan problem. Annars är det värdelöst om man inte hänger med, blir inte så mycket träning då, utan då står man bara där och svajar lite och fattar inte hur man ska sätta fötterna.
Stoora härliga svajiga rörelser! Vissa rörelser kör man typ på krogen. Det klockrena var att min klassiska "shake all you got" -moves var med så jag körde stenhårt varje gång den kom upp. Man började med att lära sig två, tre rörelser i rad, 2 nya, satte ihop dom. 2 nya, satte ihop dom tre snuttarna. Tillslut gjorde alla hela dansen på kanske 7 olika rörelser, skit läckert!
Längtar till nästa pass!

Nu kollar jag danska klovn (bra träning) på tv4 komedi, har kommit på att det är skit kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0