Frisk och kry

Imorgon ska jag "äntligen" jobba igen! Men det är faktiskt skönt, så jävla trist att bara ligga hemma och få ont i ryggen av att bara ligga på sofflocket. Vill jag överleva nästa månad kan det ju vara bra att jobba lite oxå..
Imorgon får jag besök som jag sett fram emot jättelänge! Enköpings crewet kommer hit och det bli förmodligen massa skratt och öl på o'conners. Big yeeii!
Pratar med Jonas på msn också som kanske skulle komma förbi och säga hej, har inte sett han på länge och saknar honom så det vore jättekul om man fick träffa han!
Nej nu ska jag ta lite av min yoghurt jag blivit beroende av, och sedan kolla tv!

Betalat lite räkningar också, jäävligt tråkigt men skönt att ha det gjort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0