Kräk Torsdag

VÄRDELÖS dag!
Helt slut.. hade inte ens ork eller tid att gå på afron med mamma :((
Känns som det var hundra år sedan förra veckan. Skit vad deppig jag är! Jag måste låta som världens tråkigaste människa med mina deppiga inlägg hela tiden, men jag har aldrig varit såhär deppig under så lång tid sen jag började här!! Just nu känner jag inte för NÅGONTING! Är bara så jävla förbannat och allt suger och är värdelöst, vill bara dra tecken över huvudet och ligga i min sängkokong och aldrig mer gå upp!
Det måste bli sommar snart, annars dör jag av ångest!!
Eller ja, jag behöver göra NÅGOT vettigt istället för att slösa bort mitt liv på SKIT! (thats right!)

Kommentarer
Postat av: camilla

neej usch :(. låter inge bra :(. är det vårat skitjobb som är den största jobbiga delen?

2009-02-22 @ 00:19:35
URL: http://metmaskis.blogg.se/
Postat av: camilla

ja men ellerhur! fan va dåligt man kan må ibland av det asså!

2009-02-22 @ 18:23:21
URL: http://metmaskis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0