Lördag

Sitter och kollar på ett program på tv. Överviktiga människor som ska vandra genom Brittannien.
Jag såg nog andra avsnittet för ett tag sedan, vet inte vilket avsnitt det är nu, men det är många som hoppat av. Asså jag kan bli så jävla förbannad på sånna program! Säkert helt fel, men man kan inte låta bli!
De har knappt gått ner i vikt, för de äter samma skit som vanligt. Bara massa jävla gnäll över hur jobbigt det är och de är väldigt kreativa på att komma på ursäkter för att slippa gå. "jag gillar inte att svettas". Bara men jaa.. ingen har sagt att det ska vara lätt?! Det ÄR jobbigt att träna, man svettas och det är så man bränner fett. En kvinna är så jväla irriterad, hon bara klagar hela tiden. Då kan hon ju sluta, men då ska hon inte sitta och klaga på att hon är överviktig heller.. Alla andra är jätteduktiga och positiva och biter ihop och är stolta över sig själva, även dem som klagade i början. Bara hon som gnäller som en liten unge.
Hon gick till en läkare för hon "hade så ont i fötterna". Läkaren säger att hon kan få värktabletter och fotsvampssalva, men att hon utan problem kan fortsätta vandra. När hon kommer ut till dom andra så bara "läkaren säger att det är bäst att jag vilar, det blir hemskt och jag inte vilar" Så hon hänger på hotellet medans de andra promenerar i spöregn. Sen bestämmer hon sig för att gå ut på krogen. Fast en killen upptäckte henne, sen blev alla sura på henne. Konstigt, hon var tvungen att vila och hade jäätteont fast ut och dansa, inga problem!

Var ute och tog en promenad i solen idag, ska nog ut en sväng till. Så underbart!

Har känt mig hängig hela förra veckan och känner mig fortfarande sänkt. Har nog något som ligger och lurar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0