ny glöd!

Denna vecka, precis som veckan innan, har bara svischat förbi! Går så satans fort! Fast det har varit så skönt för jag har levt en dag efter. Tex. idag när Camilla sa "fredag" och "imorgon" i samma mening idag måste jag sett skit korkad ut innan poletten trillade ner. Var säker på att det var onsdag.
En av våra kunder var sjuka, som ett skänk från ovan! C hade frågat om jag ville med till ams på work abroad tour, så vi möttes där efter att millut släppt av mig vid stationen. Blev verkligen peppad efter att tagit massa lappar och fattat att det inte är omöjligt att komma ifrån Sverige! C och jag siktar på köpenhamn till sommaren! Vore så kul om det blev av..

Nu ska jag pilla vidare på tavlan, tror jag orkar.
Afro dans ikväll WOHO!


Kommentarer
Postat av: camilla

gud va häftigt! :D. jag beundrar er som vågar er på att flytta utomlands

2009-02-12 @ 19:51:11
URL: http://metmaskis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0