UUUUSSCCHHHHHHHH

Har en ångestladdat söndagseftermiddag!! För det första funkade inte tvättmaskinerna när jag skulle tvätta så nu har jag ett ton tvätt och måste vänta EN VECKA tills jag kan tvätta. Bara att hålla tummarna på att det funkar nästa gång...
Nej usch känner bara att jag vill spy på att det snart är en ny vecka, får jobba med Anna imorgon, det är iallafall bra. Hoppas hon kryat på sig tills imrogon bara!
Kände mig jätte positivt inställd till att söka jobb förra veckan men det har helt runnit av mig, nu tänker jag åter igen bara saker som, det är så svårt, det finns inga jobb, dåliga meriter, ingen erfarenhet, ingen vill anställa mig. SUCK! Nej nu får jag ta tag i mig själv. Ser ut som sju svåra år i lägenheten oxå. Nu är jag så seg men när man väl kommer igång går det an. SKa ta mig i kragen och städa undan lite. Blev faktiskt skit sugen på biffar imorse, har lite färs i kylen så jag ska nog kladda ihop ett par. Fast först måste jag diska mig fram till lite arbetsyta. Jobbigast är att man måste diska i omgångar eftersom allt inte får plats i diskstället, några bunkar och skålar så är det fullt liksom. Nej ingen idé att sitta här och gnälla, better get to it. MEN först ska jag knappra ihop ett CV på ikeas hemsida! (Så länge inte tiden gått ut)

Talk to ya'll later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0