AAARRRGGHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hatar facking internet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
skriv ett milslångt inlägg nyss som försvann för att nån jvla facking knapp jag kom åt gjorde så sidan bytte till google -WHAT THE HELL?!?!?!?! och datorn är av ngn anledning seg så jag hann inte ens kopiera. Vill inte skriva det jag egentligen känner -då skulle jag skrämma livet av läsaren!! Mitt blodtryck ökade från noll till hundra på en hundradels sekund. Blev plötslig pigg. Vill bara kasta ut allt jag kommer åt genom fönstret, datorn åker först off course, utan att dra ut några sladdar.

FACK vad jag hatar dom som är så dumma i huvet som ligger bakom det som hände nyss!! "eeh jag vet, jag knapprar in en kod som är jättelätt att komma åt av misstag som gör att man byter sida" (säges med överdrivet dryg och löjlig röst med ett korkat uttryck i ansiktet)

Jag höll precis att beskriva hur underbart det är att krypa ner i sin fluffiga nybäddade säng men jag har inte ett DUGG jävla lust att göra det nu! Jag skulle precis skriva att jag hatade att gå från att tex titta på tv och sen bara krypa ner och släcka och sova. Jag vill alltid ligga och läsa eller spela ngt kortspel på datorn innan jag släcker och ska sova, bara varva ner och få den lilla lugna stunden, göra ngt trevligt innan man somnar och inte bara *knäpper med fingrarna* "nu ska jag sova". Fack it tappat all lust att sitta här och låta munter när jag är precis motsatsen. Där var den kvällen förstörd!
"i said good day!" (á la Fez)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0