back in the game!

Im back! och nu ska jag fan stanna här! Pratar förstås om det sunda vägen! Var ute en på en löping och power walk  runda nyss. Så skönt! LIte jobbigt att andas när det är kallt bara. Snackade med Anna på msn innan och hon var också påväg ut för en runda. Så vi peppade varandra lite och Anna lovade att ringa ambulans om jag inte dök upp på msn inom två timmar igen.
Jag känner ju inte till några vägar här än så jag började med att gå någon cykelväg, det fanns en del att välja på men jag valde på känn som man säger. Jag kantade på tills jag kliver ut på en väg.. i Valsätra! Blev skit förvånad. Efter ett tag vände jag och sprang tillbaka hela vägen, skit jobbigt men jag hade bestämt mig för att inte stanna förens jag nådde porten igen. Kändes som jag skulle kräkas men vafan! En kille som gick in precis innan mig stod i hissen och höll upp dörren med frågande min. Jag måste sett helt galen ut när jag klampade in, orkade inte ens le åt den stackars gentlemannen. Kastade av mig grejerna och kastade sedan mig själv på soffan.
Och nu sitter jag här. Petade i mig dom tre sista pannkakorna. Mumma! Har två advokater höll jag på att säga haha! avokader i kylen som börjar bli mogna, ska ta en tror jag.. så har jag en hel korg med kiwi! Mums! Det hade jag glömt!
Nej, kreativare än såhär blir det inte!
Väntar på att Lina ska höra av sig, hon och Miia och Linda skulle komma igår men det blev så sent, så då skulle dom komma idag också "så har vi hela dan på oss" ; klockan är kvart i tre nu..! okej halv. Skulle vara kul om dom orkade släpa sig hit för jag är uttråkad!
Haha kom och tänka på en grej som "hände" för ett tag sedan (appropå dom tjejerna). Förut så brukade vi vara ett gäng på 6-8 tjejer som umgicks och hittade på massa grejer. Vi var kring 16 tror jag och skulle på club zebra måste det ha varit, i fyrishov i uppsala. Påväg dit började vi snacka med två killar som satt i en bil vid raggartorget (kommer ihåg att det var en snygg bil till råga på allt) Dom skjutsade oss gärna till fyrishov. Men vi var ju så många så vi fick åka i två grupper. Så klev jag och dom andra tjejerna som skulle åka den vändan in och klämmer in oss fyra styckna där bak. Den ena killen vänder sig om "och vad heter ni då?" (utan att ljuga) svarar vi "miia", "madde", "mija", "madde" och det var inte förens vi sa det som vi fattade det lustiga i det. Vi kollar på varandra och börjar skratta. Antingen trodde väl killarna att vi bara hittade på och hade dålig fantasi eller så tyckte dom som oss. Ganska lustigt tycker jag iallafall.
Nej nu orkar jag inte mer... Varför svarar inte Lina?!
xoxox

xoxoxo

Kommentarer
Postat av: annnnna peeee

vet du madde,ja va ut ida me,fyfan vilken träningsvärk ja hade i benen.. huaa...

2009-01-19 @ 20:00:46
Postat av: Katta

Sjukt snygg bloggen har blivit! Kul också att du hoppat på det sunda tåget. Ring nån gång så tränar vi ihop! (Promenad eller vad som helst) Ciao

2009-01-20 @ 14:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0