blabla

Phju! Sitter utslagen i soffan och kollar på tv4 komedi. 30 rock just nu, den serien är jävligt kul haha!
Usch jag har inget matnyttigt att skriva direkt. Sovmorgon imorgon WOHO! Fan så trött jag är! Hade gärnat velat gått ut och gått en stund men inte direkt att man har lust med den när man kommer hem kvart i sex.
Fan jag har ångest över hur jag ska göra imorgon med tandläkaren! Har inte ens pengar till bussen. Får ringa imorgon och hitta på nått. Eller ringa nu och spela in ett meddelande.. Dagens i-landsproblem.

Nej ingen idé att sitta här och bara snacka goja. G-natt

Kommentarer
Postat av: sanna

haha ja men vi e ju rätt bra på att hitta på bortförklaringar..el var if..men de sitter väl i haha

2009-01-21 @ 06:09:56
URL: http://sannafredsvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0