fett slö yao

Sandra var här igår och vi (jag) gjorde pannkakor och slöade. Hämtade ut min boxer och mitt bredband oxå. Men fackin tv:n funkar inte än.. ! Bredbandet funakde på engång men tv är bara blank så jag har fortfarande bara 3an och 5an. Så nu sitter jag och hoppas på att dom ska sända ännu ett "beauty and the geek" avsnitt. Shit vad jag bara har slöat idag! Känns så värdelöst, men then again, har inte haft lust att göra något annat heller. Ska knata över till Danne sen.
Blir galen för jag försöker hitta en låt som inte finns! Har hört den på p3 ett par gånger och jag vet att låten heter "irony" men jag hittar den inte, tjejen sjunger "why do i want you now when i cant have you" plz telle me om du hört den! Väldigt irri då jag har den på hjärnan hela tiden.

Favorit låt just nu: Markus Krunegård jag är en vampyr  som du hör här brevé -give it a chance!


Kommentarer
Postat av: camilla

Shiit va snyggt du har fått till det på bloggen! :). kram

2009-01-12 @ 19:43:23
URL: http://metmaskis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0